Klantenservice

Ook de klantenservice nemen wij je graag uit handen. Active Ants kan jouw klanten uitstekend te woord staan. Telefonisch (al dan niet met een eigen telefoonlijn) of per e-mail; onze interne klantenservice zit er klaar voor.

 

Webwinkel klantenservice uitbesteden bij Active Ants:

  • Active Ants verzorgt eerstelijns klantenservice. Tweedelijns redirecten we naar de opdrachtgever.
  • Voor het uitvoeren van de klantenservice gebruikt Active Ants een transparant webbased helpdesk ticketsysteem.
  • Alle e-mails komen binnen in het online systeem. Wij beantwoorden de klanten vanuit dit systeem. Onze opdrachtgevers ontvangen ook een login voor dit systeem en kunnen actief meekijken.
  • Tweedelijns tickets wijzen we aan de opdrachtgever toe. Via de rapportagetool heb je een perfect overzicht van de vragen en hun inhoud.
  • Indien gewenst verzorgt onze klantenservice ook order-entry.

De klantenservice voor je webwinkel is maar één van de dingen die je kunt uitbesteden bij Active Ants. Ook de retourdienstverlening nemen we je graag uit handen. Of wat dacht je van de betalingsafhandeling? Omdat Active Ants gespecialiseerd is in e-fulfilment en bijbehorende dienstverlening, kunnen we jou én je klanten het beste bieden terwijl jij je helemaal kunt richten op je core business. Meer weten? Neem contact met ons op voor oplossingen voor webwinkel klantenservice uitbesteden of een van onze andere diensten.