Fulfilment retourdienstverlening webwinkel

Active Ants heeft uitgebreide ervaring opgebouwd met retourenverwerking. Wij hebben een groot aantal ‘fashion’-klanten die dankbaar gebruik maken van onze uitgebreide en doorontwikkelde fulfilment retourdienstverlening webwinkel. Je kunt er op vertrouwen dat het verwerken van retouren is bij ons in goede handen is.

De highlights van fulfilment retourdienstverlening webwinkel:

  • Retouren worden binnen 4 uur na binnenkomst behandeld (SLA).
  • Je ontvangt dagelijks automatisch een rapport van de ontvangen en verwerkte retouren.
  • Retouren kunnen worden gestreken, gevouwen, getest, geseald of opnieuw worden verpakt.
  • Met een ophaalopdracht kan je retouren voordelig laten ophalen bij de consument.
  • Voor al onze opdrachtgevers is een antwoordnummer beschikbaar.
  • Consumenten kunnen retouren voordelig terugsturen via meer dan 750 afhaal,- of inleverpunten in Nederland.
  • Ook in België, heeft Active Ants oplossingen om retouren via een inleverpunt terug te sturen.
  • In Duitsland hebben wij een eigen lokaal retouradres.
  • Alle retouren worden opgemeld met een reden van retour. Hiervan ontvang je automatisch een rapportage.

Voordelige oplossing fulfilment retourdienstverlening webwinkel

Voor de verwerking van retouren zijn we een overeenkomst aangegaan met Kiala en DHL Parcelshops. Consumenten kunnen hun retour inleveren bij een Kiala-punt of een Parcelshop. Deze winkels of punten sturen de retour naar Active Ants, waar ze verder op de normale manier verwerkt wordt. Lees verder over de mogelijkheden hiervan.

Fulfilment retourdienstverlening webwinkel is maar een van de diensten van Active Ants, die bestaan uit inslag, opslag, orderpick, inpakken, verzending en vele aanvullingen daarop. Kijk zelf maar eens.