Fulfilment innovatie Basketpic™ genomineerd voor prestigieuze Innovation awards

De fulfilment innovatie Basketpic van Active Ants is door Accenture genomineerd voor de Innovation Awards 2014. Basketpic mag zowel voor de publieksprijs als voor de jury vakprijs in de categorie ‘retail’ meedoen. Op de website van de Innovation awards kan je meer lezen over onze inzending en de inzendingen van andere bedrijven.

Wat houdt deze fulfilment innovatie in?

Basketpic is in maart 2014 met veel succes geïntroduceerd door Active Ants. Met Basketpic™ ontvangt de eindklant per mail een foto van de werkelijke bestelling, terwijl deze klaar wordt gemaakt voor verzending. Een leuk, extra contactmoment met de klant. Je laat zien dat je met de bestelling bezig bent. Naast het extra contactmoment blijkt dat veel consumenten de foto delen of facebook of twitteren naar hun volgers. Doordat het logo van de webshop geïmpregneerd staat in de JPG afbeelding wordt er op deze manier gratis publiciteit gegenereerd voor de webshop. Active Ants helpt daarmee met deze innovatie haar opdrachtgevers, de webshops, succesvoller zijn. We willen je vragen om te stemmen voor ons concept Basketpic als je daar net zo enthousiast over bent als onze opdrachtgevers en duizenden consumenten. Je kan hier stemmen.