Active Ants spreekt over de toekomst van E-fulfilment op 22 april in de Jaarbeurs

Ben je voorbereid op de toekomstige ontwikkelingen in e-fulfilment? Waar eindigt de rat race van de cut-off tijden? Wat zijn innovaties in click & collect, omni channel- en cross border logistics? Hoe en waarom wordt e-logistiek steeds vaker gebruikt als marketingtool? Hoe ziet het magazijn van de toekomst eruit? Aan de hand van verschillende klantcases van onder andere Beate Uhse, Loavies.nl en boohoo.com geeft Jeroen Dekker, managing partner bij Active Ants,  op praktische wijze zijn visie over de toekomst van e-fulfilment. Wie de toekomst ziet weet wat welke stappen hij vandaag moet nemen!

Over de Multichannel conference
De webshop er ‘even bij doen’ is niet aan de orde. Een niet voor mobiel geoptimaliseerde website evenmin. Alle kanalen zijn nu een essentieel onderdeel van je bedrijfsucces. Je klant is immers ook altijd overal. Ondernemingen die de kansen van multichannel retailing zien, staan voor een gouden toekomst.

Hoe zorg je voor de juiste balans tussen je fysieke winkels, webshop en mobiel? Hoe kan je ze optimaal laten samenwerken? Tijdens de Multichannel Conference 2015 bespreken diverse pioniers en kenners van de markt hoe jij de belangrijkste ontwikkelingen in multichannel kunt toepassen op jouw bedrijfsstrategie.

Multichannel Conference 2015 is een gratis tweedaags event op 22 en 23 april in de Jaarbeurs te Utrecht waar je diverse lezingen en workshops kunt bijwonen. Er staan geen stands op de beursvloer, je inspiratie krijg je van vakgenoten die hun successen en fouten uit de doeken doen.

Klik op de volgende link om je in te schrijven voor de Multichannel conferentie 2015 en de sessie:  De toekomst van E-fulfilment – wat webwinkels nu moeten weten om voorbereid te zijn voor straks – door Jeroen Dekker.